en
  • Nick Cave and The Bad Seeds, 28.05.2020, Arena Gliwice

Pytania i odpowiedzi

Czego nie mogę wnieść na koncert?

Na teren obiektu nie wniesiesz:

- toreb i plecaków większych niż 36 cm x 36 cm x 15 cm,

- plecaków turystycznych i walizek,

- szklanych przedmiotów,

- profesjonalnych aparatów, kamer, sprzętu nagrywającego audio/video;

- sprzętu zakłócającego pracę urządzeń wykorzystujących częstotliwości radiowe,

- selfie sticków,

- wszelkiej broni,

- materiałów pirotechnicznych,

- banerów na kijach,

- banerów politycznych,

- lub innych przedmiotów uznanych za niebezpieczne/nieodpowiednie, wskazanych w regulaminie imprezy.

 

WEJŚCIE NA KONCERT

Zapraszamy od godziny 18:00, koncert rozpocznie się o godz. 20:00. Występ supportu nie jest planowany.


1. Ile muszę mieć lat, żeby wejść na ten koncert?

• Osoby małoletnie urodzone po 28 maja 2004 r. (czyli osoby, które nie ukończyły 16-go roku życia) mogą uczestniczyć w nim wyłącznie pod opieką osoby, która ukończyła 18 lat – opiekuna prawnego lub osoby upoważnionej na piśmie przez opiekuna prawnego, która przy pierwszym wejściu na Imprezę przekaże obsłudze wejścia deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora.

Wzór deklaracji dla rodzica, opiekuna prawnego można pobrać tutaj.

Wzór deklaracji dla osoby upoważnionej na piśmie przez opiekuna prawnego można pobrać tutaj.

• Osoby małoletnie, urodzone najpóźniej 28 maja 2004 r. (czyli osoby, które ukończyły 16. rok życia) mogą uczestniczyć w nim samodzielnie, pod warunkiem okazania przy wejściu na koncert dokumentu potwierdzającego wiek.

• 1 osoba dorosła może sprawować opiekę nad maksymalnie 5 osobami małoletnimi.

• Opiekun małoletniego urodzonego po 28 maja 2004 r. musi posiadać bilet na miejsce w tym samym sektorze, w którym znajduje się małoletni. Dotyczy to płyty, sektorów 1 i 2 (poziom 1), sektorów 3 (poziom 3) i lóż (poziom 2).

2. W jaki sposób mogę zakupić bilet?

Sprzedaż biletów wystartuje 25 października 2019 r. godz. 10:00 wyłącznie za pośrednictwem stron: www.alterart.pl, nickcave.com oraz ebilet.pl.

NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!!! Bilety zakupione w innych źródłach niż wymienione powyżej nie gwarantują właściwej ceny biletu oraz że wejdziesz na koncert bez problemu. Odradzamy dokonywanie jakichkolwiek zakupów poprzez serwisy społecznościowe, portale aukcyjne oraz serwisy zajmujące się odsprzedażą biletów.

3. Jak będzie wyglądać procedura sprawdzania biletów?

Wszystkie bilety na koncert są imienne. Podczas wejścia na teren Imprezy dane na bilecie będą weryfikowane z dokumentem tożsamości uczestnika koncertu. W przypadku niezgodności danych Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu posiadaczowi biletu na teren Imprezy. Bilet powinien być wydrukowany, to znacznie przyspieszy proces weryfikacji.

4. Jak wygląda zakup biletów?

Podczas zakupu biletów należy wprowadzić imiona i nazwiska uczestników koncertu. Każdy bilet musi być przypisany do innej osoby – nie jest możliwe, by na kilku biletach w jednym zamówieniu widniały dane tej samej osoby.

5. Co to znaczy, że bilet jest imienny?

Na każdym bilecie widnieją dane jego posiadacza (osoby, która wchodzi na koncert), które będą weryfikowane z dokumentem tożsamości (m. in. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja studencka, legitymacja szkolna) tej osoby.

6. Czy możliwa jest zmiana danych na bilecie?

Tak, możliwa jest jednokrotna zmiana danych, ale tylko w uzasadnionych i udokumentowanych przypadkach, za opłatą w wysokości 50 zł. Prośby o zmianę danych należy wysyłać na adres sklep@alterart.pl najpóźniej do 27.05.2020 r. Muszą być wysłane z adresu użytego przy zakupie biletów, zawierać numer zamówienia i dokumenty uzasadniające wniosek o zmianę danych posiadacza biletu (np. orzeczenie lekarskie).

7. Ile biletów maksymalnie można kupić w jednej transakcji?

W jednej transakcji można kupić maksymalnie sześć biletów.

8. Jak wygląda procedura zakupu biletów dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich?

Bilety na platformę dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich (ulokowaną na trybunach na poziomie 1), nie będą dostępne w regularnej sprzedaży. Aby nabyć bilet w tej strefie, prosimy o wysłanie maila na adres niepelnosprawni@ebilet.pl. Należy przedstawić zaświadczenie o niepełnosprawności. Opiekunowie osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich również muszą posiadać ważny bilet wstępu – mogą zakupić bilet w tym samym sektorze w tej samej cenie.

9. Z kim się mogę skontaktować, jeśli mam kłopot z zakupem biletu?

Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-15:00 (+48 22 122 80 10). W tych samych godzinach będziemy odpisywać na wasze wiadomości oraz komentarze na Facebooku i Twitterze. Uruchamiamy także specjalny adres e-mail: nickcave@ebilet.pl.Ze względu na duże zainteresowanie wydarzeniem prosimy o wyrozumiałość. Zrobimy wszystko, żeby każdy zainteresowany miał możliwość dokonania zakupu.

10. Czy dostępny będzie depozyt?

Organizator przewidział depozyt, płatny 20 zł od sztuki. W depozycie będą przyjmowane wyłącznie przedmioty uwzględnione w regulaminie jako niedozwolone.
 

 

wszystkie wydarzenia
Patronat medialny