en

Pytania i odpowiedzi

Co powinienem zrobić, aby mój bilet zachował ważność?

Z uwagi na duże zainteresowanie koncertem, prosimy o potwierdzenie chęci uczestnictwa w nim.

Jeśli zakupiłeś bilet w AlterSklepie zaloguj się na swoje konto, z którego kupiłeś bilety, przejdź do zakładki „historia zamówień” i kliknij przycisk „zachowaj bilety”. Twój bilet z nową datą koncertu możesz pobrać z zakładki „moje bilety”.

Aby zachować bilety zakupione za pośrednictwem strony internetowej www.ebilet.pl, wybierz odpowiednią opcję w formularzu przesłanym drogą mailową.

Bilety zakupione w punktach stacjonarnych (kartonikowe) zachowują ważność bez konieczności ponownego kontaktu z punktem sprzedaży.

Zakupiłem bilet na koncert Bon Iver w hali COS Torwar na numerowane miejsce siedzące. Jakie miejsce mogę zająć w Amfiteatrze w Parku Sowińskiego?

Jeśli zakupiłeś bilet na koncert w hali COS Torwar na numerowane miejsce siedzące w cenie 203 zł możesz wybrać dowolne, dostępne miejsce siedzące w Amfiteatrze, z wyłączeniem dwóch ostatnich rzędów w bocznych sektorach. Posiadacze takich biletów będą uprawnieni do wcześniejszego wstępu do obiektu (tzw. Early Entrance od godz. 17:30, wejście dla pozostałych uczestników od 18:00), co pozwoli zająć najlepsze, dostępne miejsce siedzące. 

Jeśli zakupiłeś bilet w cenie 183 zł będziesz miał możliwość zajęcia dowolnego, dostępnego miejsca w jednym z dwóch ostatnich rzędów w bocznych sektorach na widowni Amfiteatru (sektor lewy lub prawy).

O dostępności miejsc decyduje kolejność wejścia do obiektu.

Zakupiłem bilet na koncert Bon Iver w hali COS Torwar na miejsce stojące na płycie. Jakie miejsce mogę zająć w Amfiteatrze w Parku Sowińskiego?

Osobom posiadającym bilety na stojącą płytę na koncert w hali COS Torwar przysługuje wstęp na płytę stojącą w Amfiteatrze.

Nie otrzymałem maila z informacją o moim bilecie, który zakupiłem na koncert w hali COS Torwar, co mam zrobić?

Jeśli zamówienie zostało złożone w:

Co to jest voucher?

Jeśli z jakichś powodów nie możesz uczestniczyć w wydarzeniu, którego data została zmieniona,  możesz wymienić bilety na voucher. Voucher jest środkiem płatniczym, którego wartość wykorzystasz podczas następnych zakupów biletów na wydarzenia organizowane przez Alter Art.

W jaki sposób mogę przekazać środki z zakupionego przeze mnie biletu na voucher?

Jeśli złożyłaś/eś zamówienie w AlterSklepie, w celu przekazania środków na voucher zaloguj się na swoje konto, z którego kupiłeś bilety, przejdź do zakładki „historia zamówień” i kliknij przycisk „zamień na voucher”. Stan swoich voucherów i datę ich ważności sprawdzisz w zakładce „moje konto”.

Jeśli natomiast kupiłaś/eś bilety w serwisie ebilet.pl, dostaniesz powiadomienie mailowe, w którym będziesz mieć możliwość wyboru zwrotu na voucher. Jeśli zdecydujesz się na tę opcję, kod vouchera otrzymasz w kolejnej wiadomości

Moje zamówienie obejmuje kilka biletów. Chcę, zachować jeden z nich, natomiast pozostałe wymienić na voucher. Czy mogę rozdzielić zamówienie?

Tak, istnieje możliwość rozdzielenia złożonych zamówień. Jeśli zamówienie zostało złożone w:

W jaki sposób mogę zrealizować voucher?

Wszystkie vouchery, które otrzymasz w zamian za wymienione bilety,  będziesz mógł zrealizować podczas zakupu kolejnych biletów na wydarzenia organizowane przez Alter Art. Wymiany należy dokonać podczas płatności za nowe zamówienie w tym samym serwisie, w którym uzyskano voucher.

Co w przypadku jeśli posiadane na voucherze  środki nie wystarczają na zakup nowych biletów?

Brakującą kwotę można dopłacić za pomocą innych, dostępnych form płatności.

Czy środki zebrane na voucherze muszę wykorzystać jednorazowo?

Środki zgromadzone na voucherze możesz wykorzystywać kilkukrotnie, aż do ich wyczerpania.

Jak długo ważny jest voucher?

Wszystkie vouchery, otrzymane w zamian za wymienione bilety, będzie można zrealizować podczas zakupu kolejnych biletów na wydarzenia organizowane przez Alter Art. Jeśli wymieniłeś swój bilet na koncert Bon Iver na voucher to będzie on ważny do 05.11.2021.

Gdzie sprawdzę termin ważności oraz wartość środków zgromadzonych na voucherze?

Jeśli uzyskałeś voucher w AlterSklepie, wszystkie dane dotyczące Twojego vouchera znajdziesz w zakładce „moje konto” po zalogowaniu się na swoje konto.

Jeśli uzyskałeś voucher w serwisie eBilet, datę ważności vouchera otrzymasz w e-mailu razem z jego kodem. Żeby sprawdzić stan środków na voucherze, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta eBilet na adres rezerwacje@ebilet.pl

Kupiłem bilet w stacjonarnym punkcie sprzedaży. Gdzie mogę wymienić go na voucher?

Bilety zakupione w stacjonarnych punktach sprzedaży nie podlegają wymianie na voucher, natomiast wszystkie zachowują ważność na nowy termin wydarzenia.

wszystkie wydarzenia